ZSP.S.261.1.2021 Młodojewo, 06.12.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Młodojewie
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Młodojewie
Młodojewo 92
62-400 Słupca
2. Nazwa zamówienia:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości
3. Tryb udzielenia zamówienia:
Zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129)
4. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości zgodnie z załącznikiem nr 1.
2) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje (służące prawidłowemu zrozumieniu przedmiotu zamówienia).
3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych rozwiązań z zachowaniem tych samych lub lepszych istotnych parametrów i standardów jakościowych w stosunku do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39700000-9 Sprzęt AGD
39160000-1 Meble szkolne
6. Termin realizacji zamówienia:
a) 31 sierpnia 2022 r.,
b) przy fakturze zaliczkowej do 31 marca 2022 r.
7. Warunki udziału i podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia.
1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Sposób oceny warunku: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.
2) Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 4 do Zapytania Ofertowego.
W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 2) powyżej Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
3) Podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. podstaw wykluczenia wg załącznika nr 5 do Zapytania Ofertowego.
4) Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy:
a) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu,
b) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
c) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.
5) Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków i brak podstaw wykluczenia zostaną dopuszczone do badania i oceny. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.
8. Kryteria oceny ofert:
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złoży prawidłowo kompletną ofertę, spełni warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferuje najniższą łączną cenę za realizacje przedmiotu zamówienia.
9. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
3) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy ( upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).
4) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
5) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.
6) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego.
7) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.
8) Oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów zaoferowanego asortymentu – załącznik nr 8 do Zapytania Ofertowego.
10. Opis sposobu obliczenia ceny.
1) Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2) Wykonawca w formularzu ofertowym poda również ceny brutto za poszczególne przedmioty – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca w formularzu „OFERTY” stanowiącym załącznik Nr 2 określi łączną cenę brutto za realizację przedmiotowego zamówienia.
4) Cena oferty winna uwzględniać wszystkie zobowiązania wynikające
z realizacji zamówienia, musi być podana w złotych polskich cyfrowo
i słownie.
5) Wszelkie rozliczenia dotyczące zamówienia będą dokonywane w PLN.
6) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami
o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku w formularzu ofertowym.
11. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
1) Oferty należy złożyć w terminie do dnia 13 grudnia 2021 roku do godz. 15.00 w: Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Młodojewie. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
2) Otwarcie ofert odbędzie się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Młodojewie; Młodojewo 92; 62-400 Słupca w dniu 14 grudnia 2021 roku o godz. 12:30.
3) Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
4) UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
12. Forma składania ofert:
1. Za pomocą poczty elektronicznej na adres: młodojewo@o2.pl
2. Za pomocą poczty tradycyjnej : wymaga się, by oferta umieszczona była w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru:
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
NIE OTWIERAĆ PRZED 14.12.2021 r. godz. 12:30
13. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą na adres : Zespół Szkolno-Przedszkolny w Młodojewie; Młodojewo 92; 62-400 Słupca w formie pisemnej za pomocą poczty tradycyjnej.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą poczty elektronicznej – każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba do kontaktów: Mirosława Wędzina; tel. 63 275 71 22/ 606 615 579
14. Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników.
1) Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
2) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie;
b) jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji;
c) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny;
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
e) zawiera rażąco niską cenę.
3) Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie w przypadkach uzasadnionych.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów.
7) Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego braku na adres pocztowy).
8) Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do Zapytania Ofertowego. W przypadku, gdy wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
15. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
1. Umowa zostanie zawarta z wykonawcą, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia.
2. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zaproszenia.
3. Podpisanie umowy nastąpi dnia 15.12.2021r. o godz. 10.00 w siedzibie Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Młodojewie; Młodojewo 92; 62-400 Słupca.
16. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
4) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
17. Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
18. Pozostałe informacje.
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie opublikowana w miejscach publikacji zapytania.
2) Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
3) W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów, decyduje niższa cena.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty.
5) Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania oferty.
6) W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
7) W wyniku postępowania Zamawiający może zawrzeć umowę na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Wybór oferty najkorzystniejszej nie oznacza zaciągnięcia zobowiązania przez Zamawiającego do zawarcia umowy z Wykonawcą.
8) W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę (brak stawienia się Wykonawcy w terminie i o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy).
9) W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy zgodnie z warunkami przewidzianymi w projekcie umowy.
19. Wykaz załączników.
Załącznikami do niniejszego Zapytania Ofertowego są następujące wzory:
Oznaczenie Załącznika |
Nazwa Załącznika |
załącznik nr 1 |
Szczegółowy opis przedmiotu |
Załącznik nr 2 |
Formularz ofertowy |
Załącznik nr 3 |
Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Załącznik nr 4 |
Wzór oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym |
Załącznik nr 5 |
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia. |
Załącznik nr 6 |
Projekt umowy |
Załącznik nr 7 |
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych |
Załącznik nr 8 |
Oświadczenie dotyczące spełniania wymogów |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Młodojewie