Przetargi

Zapytanie ofertowe w postępowaniu pod nazwą: Dostawa sprzętu do realizacji zadania w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”

 

Młodojewo, dnia 23.06.2023r.

           

Zapytanie ofertowe w postępowaniu pod nazwą:

Dostawa sprzętu do realizacji zadania w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”

 

 

I.                   Informacje o Zamawiającym

            Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II

          w Zespole  Szkolno –Przedszkolnym w Młodojewie

Młodojewo 92

           62-400 Słupca

         adres email: mlodojewo@o2.pl

 

II.  Zasady  prowadzenia postępowania

  1. Niniejsze zapytanie ofertowe (zwane dalej „Postępowaniem”, „Zapytaniem”) prowadzone będzie w sposób zapewniający przejrzystość oraz zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
  2. W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019. – Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawa Pzp) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy Pzp.
  3.  Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą

 

III.   Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu do realizacji zadania w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”. Dopuszcza się złożenie oferty częściowej na dostępny u wykonawcy asortyment.

Szczegółowy opisu przedmiotów zamówienia znajduję się  w  Załączniku 2 - OPZ.

 Wyposażenie,  jeżeli stanowi materiały i wyroby przeznaczone do kontaktu z żywnością, musi odpowiadać wymaganiom ogólnym określonym w art. 3 rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004, str. 4 oraz Dz. Urz. UE L 188 z 18.07.2009, str. 14) oraz:

1)      posiadać deklarację CE;

2)      być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;

3)      posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim;

4)      posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.

 Wyposażenie, jeżeli nie stanowi materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, musi spełniać wymagania, o których mowa w pkt 2–4 powyżej.

 W ramach dostawy urządzeń wykonawca musi zapewnić transport urządzeń we wskazane przez Zamawiającego miejsce (szkoła) oraz ich wniesienie i zamontowanie.

 IV.   Termin realizacji zamówienia.

Zamówienie realizowane będzie w terminie do 20.08.2023r.

 V.   Dokumenty składające się na ofertę wykonawcy

            Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zawierającą uzupełniony oraz podpisany Formularz ofertowy,  zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

  VI.   Miejsce, termin i sposób składania oraz otwarcia oferty

  1. Składanie ofert odbywa się do 30.06.2023r., do godz. 12.00 , w jeden z następujących sposobów, wybranych przez wykonawcę:   

    1)      w formie papierowej 

    a)      wymaga się wówczas, by oferta umieszczona była w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.

    b)      opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru:

     

    OFERTA

    Dostawa sprzętu do realizacji zadania w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu

    NIE OTWIERAĆ PRZED: 30.06.2023, godz. 1215

     

    2)      za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mlodojewo@o2.pl

    a)      ofertę złożoną za pośrednictwem poczty elektronicznej należy zaszyfrować hasłem, do szyfrowania plików zawierających ofertę zaleca się użycie darmowego oprogramowania do archiwizacji 7- zip (instrukcja szyfrowania  w załączeniu nr 3 do postępowania), 

    b)      niezwłocznie po terminie składania ofert, do godz. 1215, należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mlodojewo@o2.pl, informację zawierającą hasło w celu otwarcia oferty,

    c)      oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, która nie została zaszyfrowana nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty, chyba że jest to jedyna oferta złożona w postępowaniu.

          
  2.  Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że nastąpi to przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem składania ofert.
  3.  Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 30.06.2023r. od godziny 1215, w siedzibie Zamawiającego - sekretariat pok. 8. 

VII.  Osoby uprawnione do kontaktu w kwestiach merytorycznych

                        Aneta  Sompolska  - mlodojewo@o2.pl

      VIII.  Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryterium Cena, symbol „Cn” za realizację zamówienia oraz jakością, symbol „J”

Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i zaoferuje najniższą łączną cenę brutto  za realizację danej części zamówienia  z zachowaniem odpowiedniej jakości towaru zgodnie z załącznikiem OPZ

 

XI.  Informacje dotyczące zawarcia umowy:

Z  wykonawcą zostanie podpisana umowa cywilnoprawna, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania, w terminie i miejscu określonym przez Zamawiającego w formie pisemnej. W przypadku gdy w imieniu wybranego Wykonawcy, umowę będzie podpisywać inna osoba jest ona zobowiązana przedłożyć stosowne pełnomocnictwo.

Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy  w postaci   elektronicznej   opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym

 

XII.  Zastrzeżenia

1.  Zamawiający zastrzega sobie uprawnienia do odwołania postępowania, zmiany jego warunków czy też unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Złożenie oferty równoznaczne jest z akceptacją faktu, iż Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w związku z unieważnieniem postępowania, w tym także kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

2.  Zamawiający poprawi w ofercie:

1)  oczywiste omyłki pisarskie,

2)  oczywiste omyłki rachunkowe,

3)  inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

3.  Za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:

1)  wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji,

2)  omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.

4.  Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zawiera taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe, nie mogą być mniej korzystne niż złożone oferty pierwotne.

5.  Zamawiający może przeprowadzić negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert a po zakończeniu negocjacji zamawiający zaprasza wykonawców do składania ofert dodatkowych. Negocjacje treści ofert nie mogą prowadzić do zmiany treści zapytania ofertowego, dotyczą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.

6.  Zamawiający może przeprowadzić negocjacje: z dwoma wykonawcami, których oferty uzyskały najwyższą liczbę punktów w przypadku, gdy w postępowaniu złożono dwie lub więcej ofert, z jednym wykonawcą w przypadku, gdy w postępowaniu złożona została jedna oferta.

7.  Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

8.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

9.  Powody odrzucenia oferty:

a)  treść oferty nie odpowiada treściom określonym w dokumentach zamówienia;

b)  brak uzupełnienia oferty lub/i złożenia wyjaśnień w wyznaczonym przez zamawiającego terminie;

c)  brak zgody na przystąpienie lub nie przystąpienie do negocjacji;

d) oferta została złożona niezgodnie z procedurą określoną przez Zamawiającego;

e)  oferta niezgodna z Kodeksem cywilnym;

f)  jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

g)  jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

h)  jeżeli ten sam Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w tym samym postępowaniu;

i)   jeżeli zawiera niemożliwe do poprawienia błędy w obliczeniu ceny;

j)   oferta nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

k)  jeżeli została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu.

 

XIII.  Przesłanki wykluczenia oraz oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:

1.  Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 7 ust. 1 w związku z  art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.  o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129 ze zm. – dalej ustawa sankcyjna) wyklucza się:

1)  wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

2)  wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

3)  wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

2.  W przypadku wykluczenia wykonawcy jego oferta podlega odrzuceniu.

4.  W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest             oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.

3.  Weryfikacja podstaw wykluczenia  może również zostać dokonana za pomocą wszelkich dostępnych środków, w szczególności ogólnodostępne rejestry w tym Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych, lista sankcyjna MSWiA.

 

 VIII.   Zasady przetwarzania danych osobowych / Klauzula informacyjna

W związku z składanymi ofertami informujemy, że:

1) Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkolno – Przedszkolny w Młodojewie reprezentowana przez Dyrektora. Adres i dane kontaktowe administratora danych: Zespół Szkolno – Przedszkolny, 62-400 Młodojewo 92, tel. 63 275 71 22.

2) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, można się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: poczta elektroniczna iod@itgova.pl; nr telefonu 503 101 489; lub pisemnie na adres naszej siedziby.

3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia wstępnej wyceny zamówienia w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwot obligujących do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa prawna: ustawa o finansach publicznych, ustawa Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny oraz art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE .

 4) Odbiorcami danych osobowych mogą być inni wykonawcy biorący udział w postępowaniu. Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom i osobom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.

5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi, tj. m.in. ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6) Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

7) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Nie podanie wymaganych danych może w konsekwencji doprowadzić do odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy z udziału z postępowaniu.

 8) Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.

9) Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.

 10) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel: 22 531-03-00, www.uodo.gov.pl.

 

IX.   Załączniki

  1.  Formularz ofertowy 
  2.  Opis przedmiotu zamówienia.
  3.  Instrukcja szyfrowania. 
  4. Wzór umowy. 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23. 06. 2023
Dokument wytworzony przez: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Młodojewie
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aneta Sompolska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 czerwca 2023 18:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aneta Sompolska
Ilość wyświetleń: 270
24 czerwca 2023 18:53 (Aneta Sompolska) - Opublikowanie dokumentu.
24 czerwca 2023 18:52 (Aneta Sompolska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
24 czerwca 2023 18:48 (Aneta Sompolska) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4___wzor_umowy_sprzet.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)